ROK SZKOLNY 2016-2017

Wrzesień - międzynarodowe spotkanie nauczycieli szkół partnerskich w hiszpańskiej szkole

 

Październik - uczniowie wymyślają terapeutyczną opowieść o gniewie/agresji (jedną część polscy                                       uczniowie, drugą Hiszpanie)

 

Listopad- uczniowie w Polsce tworzą multimedialną książeczkę z otwierającymi się obrazkami                                           przedstawiającą terapeutyczną opowieść ( ZooBurst )

                              - uczniowie w Hiszpanii tworzą multimedialny komiks przedstawiający terapeutyczną                                       opowieść ( Pixton )

Grudzień - terapeutyczna opowieść prezentowana jest wszystkim uczniom w obu szkołach na                                              lekcjach języka angielskiego, uczniowie mają za zadanie stworzyć tytułową stronę                                              opowieści

Styczeń -     głosowanie całej społeczności szkolnej ( również rodziców ) na najlepszą stronę                                                     tytułową opowieści

Luty                 -matematyczno -kulturowe rozrywki w języku angielskim pomiędzy uczniami                                                            partnerskich szkół

                               - uczniowie tworzą multimedialny album ze znanymi europejskimi budynkami, które                                            przypominają matematyczne kształty ( Prezi/Glogster )

Marzec      -  stworzenie planu podróży i pobytu w polskiej szkole ( TripLine )  

                               - powtórzenie słownictwa i wyrażeń w języku angielskim użytecznych podczas wizyty                                         uczniów ze szkoły partnerskiej  

Kwiecień   - wizyta uczniów z Hiszpanii w Polsce ( konkurs na znajomość słownictwa poznanego w                                    czasie trwania projektu, nauka tradycyjnych polskich piosenek i tańców, wycieczka w                                        góry, fotografowanie charakterystycznych polskich roślin, poznawanie historii miasta                                      Żory

                                  - polscy uczniowie tworzą multimedialny album o ważnych historycznych miejscach w                                         naszym mieście ( Prezi ) oraz tworzą oś czasu z ważnymi wydarzeniami związanymi z                                          historią naszego miasta ( timetoast )

                                  - hiszpańscy uczniowie tworzą multimedialny album z charakterystycznymi roślinami                                           sfotografowanymi podczas wizyty w Polsce

                                  - video konferencja ze szkołą partnerską, prezentacja stworzonych przez uczniów                                                   albumów historycznych i przyrodniczych

Maj               - uczniowie obu szkół tworzą multimedialne albumy o swoich dominujących                                                               wielorakich inteligencjach ( Glogster/ Padlet/Prezi )

Czerwiec    - działania ewaluacyjne oraz promujące wypracowane osiągnięcia projektu ( m.in.                                                  happeningi w obu partnerskich szkołach - zaproszenie gości z lokalnych szkół,                                                        prezentacja efektów projektu, warsztaty dla nauczycieli i uczniów )