ROK SZKOLNY
2015 - 2016
Wrzesień - wyłonienie grupy uczniów biorących bezpośredni udział w projekcie
- prezentacja szkół partnerskich na stronach internetowych szkół
( Microsoft Photo Story)
- wystawa z informacjami o realizowanym projekcie na szkolnych korytarzach
- stworzenie planu działań za pomocą programu Time Rime
Październik - stworzenie multimedialnych i papierowych ulotek o inteligencji emocjonalnej dla rodziców
- uczniowie rozwiązują ankietę dotyczącą wielorakich inteligencji, technologii
informacyjno - komunikacyjnych oraz inteligencji emocjonalnej ( Survey Monkeys )
- uczniowie biorą udział w video konferencji z rówieśnikami z Hiszpanii
Listopad - zadanie na początek " Who am I ?" - poznawanie, utrwalanie słownictwa związanego z zainteresowaniami, cechami charakteru, rodziną- z użyciem internetowych narzędzi
( Popplet, Jigsaw Planet, Learning Apps ). Tworzenie multimedialnych prezentacji uczniów ( Glogster, PiZap, Voki )
-międzynarodowe spotkanie nauczycieli szkół partnerskich w polskiej szkole
Grudzień - uczniowie całej szkoły podczas zajęć z wychowawcą lub na zajęciach plastycznych tworzą propozycje logo projektu
- głosowanie całej społeczności szkolnej ( również rodziców ) na najlepsze logo (Facebook)
Styczeń - uczniowie całej szkoły podczas zajęć z wychowawcą lub na zajęciach plastycznych tworzą pacynki uosabiające cechy narodowe
- głosowanie całej społeczności szkolnej na najlepszą pacynkę ( Facebook )
- stworzenie multimedialnej prezentacji najlepszej pacynki ( Prezi )
Luty - stworzenie multimedialnej mapy myśli na temat zasad udanej komunikacji i kooperacji w grupie ( Popplet )
- uczniowie biorący udział w wycieczce do hiszpańskiej szkoły uczą się słownictwa i wyrażeń potrzebnych do odegrania międzynarodowych scenek rozwijających inteligencję emocjonalną ( Learning Aps, Purpose Games, Jigsaw Planet, PiZap )
Marzec - stworzenie planu podróży i pobytu w hiszpańskiej szkole ( TripLine )
- stworzenie mini - rozmówek ze słownictwem i wyrażeniami użytecznymi podczas podróży ( ebook )
Kwiecień - podróż do partnerskiej szkoły w Monzon w Hiszpanii ( odgrywanie scenek rozwijających inteligencję emocjonalną z użyciem narodowych pacynek, nauka tradycyjnych piosenek i tańców, wycieczka w góry - fotografowanie charakterystycznych roślin, poznawanie historii miasta partnerskiego )
- hiszpańscy uczniowie tworzą multimedialny album o ważnych historycznych miejscach w ich mieście ( Prezi ) oraz tworzą oś czasu z ważnymi wydarzeniami związanymi z historią ich miasta ( Timetoast )
- polscy uczniowie tworzą multimedialny album z charakterystycznymi roślinami sfotografowanymi podczas wizyty w Hiszpanii
Maj - video konferencja ze szkołą partnerską, prezentacja stworzonych przez uczniów albumów historycznych i przyrodniczych
- edytowanie filmów ze scenkami w języku angielskim nagranych podczas wyprawy do Hiszpanii ( MovieMaker, Pinnacle Studio )
Czerwiec- nauczyciele koordynujący projekt tworzą multimedialną ulotkę dla pozostałych nauczycieli zawierającą propozycję ćwiczeń rozwijających inteligencję emocjonalną
- działania ewaluacyjne oraz promowanie wypracowanych osiągnięć projektu
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com